Organisma stiprināšana

Cilvēki vienmēr meklēja dabīgos līdzekļus imunitātes veicināšanai. Šo tendenci var viegli attaisnot, protams, vieglāk rūpēties par slimības profilaksi ar dabīgajiem, vieglajiem līdzekļiem, nevis censties „apēst” vairāk ķīmijas (ko parasti dara, tikko parādās pirmie saaukstēšanās simptomi, dzer antibiotikas, tādā veidā vēl vairāk pavājinot savu imunitāti) un indēt savu organismu. Viens no veidiem palīdzēt savai imūnajai sistēmai būt stiprai, ir lietot uzturā pēc iespējas vairāk augļu un dārzeņu. Tikai jautājums, vai cilvēks var vienā dienā apēst, piemēram, kilogramu ābolu, kilogramu burkānu un kāpostu, tad vēl puskilogramu biezpiena, tā, lai nodrošināt savu organismu ar kalciju? Protams, vēl vajag paspēt apēst kādus piecus citronus un sešus apelsīnus, lai paaugstinātu C vitamīna līmeni organismā. Kā tad vēl aizmirst par zivīm, sieru, olām un vistiņu? Olbaltumvielas taču ir vajadzīgas! Beigu beigās būsim apaļi kā bumbas un joprojām vārgi.

Vitamīni, minerālvielas un zivju eļļa – papildus veselīgam un saprātīgam ēdienam, klāt nedaudz fiziskās aktivitātes (pat viegla pastaiga, nav obligāti jādzīvo trenažieru zālē) – laba un, galvenais, efektīva sava dzīvesveida korekcija un imunitātes stiprināšana.

Daži padomi imunitātes stiprināšanai, kas palīdzēs kopā ar dabas līdzekļiem uzturēt savas veselības stāvokli augstā līmenī:

  • no rītiem pakāpeniski rūdīt organismu ar kontrastdušām (silts, auksts ūdens, obligāti pabeigt procedūru ar aukstu ūdeni). Tas noteikti ir brīvprātīgs pasākums, bet palīdzēs Jums paaugstināt organisma aizsargspējas
  • pirms naktsmiera censties izvedināt telpas, tas palīdzēs arī ātrāk iemigt
  • lietot svaigi spiestās augļu un dārzeņu sulas un mazāk saldumu, taukaino produktu, kā arī neaizrauties ar kafijas un stiprās tējas lietošanu (ne vairāk par 3 krūzītēm dienā, pie tam, ja nav paaugstināts asinsspiediens)
  • ēst vismaz 3-4 reizes dienā un censties iet gulēt pirms 23.00 http://www.zalesinfo.lv/?urls=modules/result_message?name=230

Komentējiet